- Home
- Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Waar vind ik de sleutelkastjes?
Waar vind ik de sleutelkastjes?
De sleutelkastjes bevinden zich aan je vakantiehuisje, naast de ingang. Om de code in toe voeren, kan het zijn dat je een zwarte sluiting opzij moet schuiven of omhoog moet halen. Wanneer je dit gedaan hebt, kun je de code invullen die in de informatiemail is toegestuurd.
Waar laat ik de sleutels bij vertrek?
Waar laat ik de sleutels bij vertrek?
De sleutels kunnen na vertrek weer in het sleutelkastje. Let erop dat de cijfertjes van het sleutelkastje weer willekeurig worden ingesteld. Dankjewel!
Wat is de WiFi code?
Wat is de WiFi code?
De WiFi code staat op de achterkant van de router.
Welk huisnummer en waar is het huisje?
Welk huisnummer en waar is het huisje?
In de informatiemail die je toegestuurd hebt gekregen, staat het nummer van de accommodatie (bijgevoegd zit een plattegrond). Hierop kun je het nummer van de accommodatie vinden en zo jouw huisje vinden.
Waar is de receptie?
Waar is de receptie?
Op Hölte is er wel een receptie, alleen is deze onbemand. De receptie van Hölte wordt overgenomen door Vakantiepark Mölke. Je kunt de receptie vinden op Molendijk 107 in Zuna.
Wat is de code?
Wat is de code?
Om toegang te krijgen tot de accommodaties heb je een code nodig. Bij elke accommodatie is er een unieke toegangscode. Wanneer je betaald hebt, krijg je een informatiemail toegestuurd met daarin een toegangscode. Deze code dien je in te voeren in het sleutelkastje.
Hoe gaat de slagboom open?
Hoe gaat de slagboom open?
We hebben je gevraagd je kenteken in te vullen. Heb je dit gedaan? Top! Dan hoef je de pincode alleen bij aankomst eenmalig in te toetsen. In het vervolg gaat de slagboom automatisch open.
Heb je geen kenteken ingevuld? Geen probleem! Je kunt dan de pincode blijven gebruiken. De pincode heb je via de mail ontvangen.
Ik heb geen mail met informatie ontvangen
Ik heb geen mail met informatie ontvangen
Is er geen mail ontvangen? Bel dan even naar de receptie. Het kan eventueel zijn dat er nog een betaling open staat. Wij helpen je telefonisch verder.
Hoe kan ik iemand bereiken voor vragen?
Hoe kan ik iemand bereiken voor vragen?
Wanneer je vragen hebt, kun je de receptie bellen.
Receptie: +31(0)548 54 06 10
Waar moet ik betalen?
Waar moet ik betalen?
Je dient te betalen via de online betaling link in de bevestigingsmail die naar je verstuurd is. Wil je toch liever bij aankomst betalen? Dat kan bij de receptie van Vakantiepark Mölke.